Menu główne
Wersja High Season Analizy Cen Imprez Turystycznych została przygotowana dla agentów turystycznych, touroperatorów, przedstawicieli mediów oraz klientów biur podróży i bazuje na najświeższych i odpowiednio przetworzonych danych z systemów rezerwacyjnych powszechnie używanych przez krajowe biura agencyjne. Celem tej analizy jest dostarczenie jej odbiorcom dostatecznie szerokiej i aktualnej wiedzy o kształtowaniu się poziomów i trendów cenowych najważniejszych produktów w branży turystyki wyjazdowej.
Analiza obejmuje zestawienia i porównania cen produktów ponad 30 touroperatorów na ponad 60 destynacjach (połączonych w 15 grup destynacji). Zostały one zgromadzone i przedstawione w dwuczęściowej analizie: dla cen średnich oraz cen minimalnych.
Różnice w średnich cenach hoteli z jednej kategorii gwiazdkowej z danej destynacji sięgają czasami kilkuset złotych. Niektórzy touroperatorzy oferują swoje produkty taniej inni dużo drożej. Te różnice cenowe zmieniają się z tygodnia na tydzień. Cotygodniowa Analiza pokazuje te różnice i przybliża trendy cenowe, które mogą okazać się pomocne w codziennej pracy bur agencyjnych i touroperatorów oraz klientom przy wyborze konkretnej imprezy turystycznej.